Mama 4-letniego Dominika ocenia kurs na „szóstkę”. Co ma na to wpływ?
„Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.”
Mama 3-letniej Nicol:
„Moja córeczka bardzo szybko „złapała” język angielski, mimo, że miała 2,5 roku jak zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: „Mam ubraną bluzkę pink.” „Dziadek ubiera sock.” Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać płyt. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!”
Mama 6-letniej Klary:
„Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę wiele poświęcać czasu na nauczanie angielskiego w domu – przychodzi jej to z łatwością.”
Mama 6-letniej Oli i Kingi ocenia kurs na „piątkę”, docenia przede wszystkim:
„Bezpośredni kontakt z lektorem, widoczne postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, możliwość obserwacji prowadzonych zajęć (zajęcia otwarte), zainteresowanie córek lekcjami – pytają o kolejne.”
Mama 6-letniego Mikołaja docenia:
„Stały kontakt lektor-rodzice, świetny kontakt lektora z dziećmi, prowadzenie zajęć w bardzo interesujący dzieci sposób, fakt, że syn, wbrew oczekiwaniom, sporo materiału „wchłonął” 🙂
Mama 4-letniej Laury oceniła kurs na „szóstkę”, co ma wpływ na ocenę?
„Radość z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka, na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: „jesteś black!”
Tata 6-letniego Filipa: „Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć.”